damn, so sexy bitch

Tjena godingar! Dålig update, jag vet. Efter skolan firade jag in lovet med några godisbitar och lite vänneravsnitt, sen fixade jag mig smått och drog till gården med Annie, Sofie&Emilia kom en stund, Sen Jasmine&Julia S, vi va först på gården och sen kollade vi en stund på 95ornas innebandyträning, hände väldigt många pinsamma grejer är faktiskt..! Riktigt skönt med lov nu iallafall, behövs verkligen efter alla nationella och grejer, hehe! Nu ska jag fixa lite smoothie eller nåt, sen blir det bigbrother, några vänneravnitt, sen sova. Vi hörs med bilder och såntdär nice imorgon, ha en riktigt fin tordagskväll!
gammal, hehe känns som jag skriver det på varje inlägg, men ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0