i need you

Tjeeena! Efter bigbrother gick jag och duschade, hårinpackning, raka benen+låren osv! Sen smörjde jag in mig med en supergod bodylotion, fräsch nu ;) hehe såg precis att det har gått över en timma sen det? Dryyyg. Men har precis lagt mej i sängen. Känner faktiskt inte alls för att sova, men ska sätta på vänner nu och se om jag blir trött, kanske blir att somna halv sju inatt igen haha? Btw, skulle ju skriva om morgondagens planer men glömde  helt bort det, men ah ska iallafall till Varberg, det är ju Varbergsspelen nu i helgen och vi ska kolla på min låtsasbror och min syster, så ja.. Har faktiskt inget mer att skriva nu, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida Jääskö

Dagens blogg på bloggen -va gärna med!:*

2012-04-13 @ 07:33:55
URL: http://idajaasko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0