i want you to want me

I'm baaack! Min fina vän Emilia kom hit ett tag, vi pratade lite, kolla en stund på film och så. Blev så himla glad och fick värsta cprycket, hoppade i soffan,sjöng,ropa och ja, hon fick mej på bra humör helt enkelt, finis. Sen åkte vi till mormor, sen gick jag och mamma ut med tyson. Nu är jag hemma och ligger i soffan med en filt och datorn på magen, chattar lite med Cristy och så, ska snart duscha.
Men, tänkte bara sammantfatta mitt lov lite nu eftersom det är skola imorgon. Men har haft en jättebra vecka full av 221937139123128371 skratt, fina vänner, innebandy, och ah.
Måndag: Åkte hem från Varberg, sen tjejkväll hemma hos Cristy med brudarna, underbar kväll!
Tisdag: softade med Emilia och Jennie, åkte till pappa och bara chilla.
Onsdag: va hos Becka, sne åkte vi till julia vid 2 tiden, sen kom dom andra brudarna och vi hade sjukt kul!
Torsdag: Va hos Julia ett tag på dagen, träffade Emilia och softade.
Fredag: åkte till varberg, kollade Borås IBF (?) och RSK p95!
Lördag: va i olika hallar i hela 12 timmar, kollade massaaa innebandy
Och ah, idag vet ni väl vad jag har gjort.

Kommentarer
Postat av: Dana

Vill du vinna en USA TWISTED BIKINI?



Tävlingsregler är på min blogg och reglerna är verkligen superduper enkla!



http://danamisaghi.blogg.se/2012/april/vinn-usa-bikini.html#comment

2012-04-15 @ 21:57:29
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0