ingen blogglust

Jag vet att jag inte uppdaterat er på ett bra tag! Har verkligen ingen alls lust att blogga, är verkligen inte som förut- skrev MINST 8 inlägg om dagen och la upp massa nytt hela tiden, nu orkar jag inte blogga och har aldrig lust. Inte varit bra update över huvudtaget sen jag ens startade bloggen. Men det kommer tillbaka! Snart hoppas vi på? Men kommer uppdatera, bara inte så ofta, men jag lovar - snart så!

Men ja, fredag idag ju! Så skönt, stannade ju hemma från skolan tisdag,onsdag&torsdag, gick idag men känner mig fortfarande jättedålig, så ska bli skönt att få sova riktigt länge! Så gött att vi är lediga måndag&tisdag också, så imon ska vi ner till Varberg eftersom det verkar bli bra väder, inte varit det på flera veckor typ.. Just nu sitter jag,Åsa,Kalle,Sandra,Linus&Jennie, kollar på lite videos sen dom va små och äter lite popcorn, mysigt hehe! Ska snart gå och lägga mig iallafall, kolla några vänneravsnitt, sen en film och sen bara slockna, hörs imon!

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Om du inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥



2012-04-29 @ 19:19:48
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0