stuff

Kopierad från Amanda (och jag har sett den på andra ställen med) har riktigt tråkigt och ni kanske vil veta något om mig? Let's go.


Namn:
Lisa Cecilia Gylling

Ålder: 12, fyller 13 om 8 månader och 21 dagar!

Längd: 1.67 kanske?

Sko-storlek: 39

Född: Borås

Bor: Viskafors

Gör just nu: sitter vid datorn i husvagnen och skriver detta, dricker loka!

 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: glad, omtänksam.. , rolig kanske? Haha iofs förstår bara jag och mina vänner min sjukt dåliga humor.

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir lätt irriterad, stör mig lätt på folk (typ attentionbitches) och kanske lite jobbig ibland,


Vad är du rädd för: pedofiler

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: är igentligen inte nöjd med nåt med mig själv, men om man måste välja så.. hehe nej det finns inget.

Det roligaste jobbet du haft/har: har inget.

Har du körkort och egen bil: noo

När tar du ditt körkort: förhoppningsvis om ungefär 6 år!

När grät du senast: förra veckan tror jag

När skrattade du senast: nån minut sen

Vem åkte du bil med sist: Pappa,Kalle&Åsa

Vem åt du mat med sist: pappa&Åsa

Vem sov du hos sist: Alice

Vem sov hos dig sist: minnesförlust nu..

 

Vad var du rädd för när du var liten: massa

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Skådespelerska eller frisör!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig, stolt!

Värsta smärtan du råkat ut för: när mina föräldrar skildes.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: mina vänner, min hund, min familj/låtsasfamilj, min släkt

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: för många saker!

Har du någonsin sportat: dans, idrott&bad (som liten)

Någon du ser upp till: Juliah Strand

 

Vad finns alltid i din handväska: har aldrig väska, men fickor? Borste/spegel, kajal,foundation,foundationborste,lypsyl,parfym

Har du varit utomlands någon gång: Ja.

Vilken plats var finast: Turkiet&Mallorca!

Största stad/städer du varit i: Alanya tror jag är rätt stor eller?

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: noope

Snusat: nej

Druckit: jag har ju smakat och så, men inte druckit direkt nej

Har du piercing eller tatuering: öronen!

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, omtänksam, få mig att skratta, bry sig om mig, våga VISA kärlekk till mig för sina vänner, rolig, och snygg

Finaste komplimang du fått: vet inte

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Det hoppas jag inte

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: JA.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad, landet kan iof va skönt om man vill komma bort lite.

Hamburgare eller pizza: hamburgare tror jag

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund! Hatar katter, förutom små kattungar hehe.

Aftonbladet eller Expressen: haha who cares?

McDonalds eller MAX: donken!

Vin eller Öl: Inget av det

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: ingen aning haha

Hockey eller fotboll: fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll, är han snygg så är han.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: vetinte

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0