you and me, that's how it supposed to be

skolavslutning 2011, älskar er brudar! Hehe, jag är den fula i rosa volangklänning..
Hej! Blev trots jag sa det - ingen update igår! Internetet strular som vanligt här nere, men nu har jag fått igång det! Inte hänt särskilt mycket, har ätit pizza, kollat massa gamla bb-avsnitt,vänneravsnitt,lyssnat på en massa musik och försökt montera ihop en grill, haha gick skitdåligt! Så himla typiskt, när det för en gång skull va fint väder i Borås/Vfors, så är vi nere i Varberg där det har vart jättekallt, vanliga turen..  Men hoppas på fint väder imorgon, ska kanske dra till TreToppar om det är öppet, sen får vi väl se vad som händer! Menmen, nu ska jag dricka loka och kolla på vänner, bäst standard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0