Chilldill med min babe

Ni får en bild på Julia, sitter på hennes dator och har inga bilder annars. Men ja, från igår till idag sov Julia hos mig, chillade mest, kolla sagan om ringen och gjorde massa annat, sen kom Hugo,Jesper&Petrus en stund men drog typ efter 20 min, men Hugo&Jesper kom tillbaka typ 00:30 och sen gick dom hem vid 2, så vi gick upp på mitt rum och kollade film. Idag har jag färgat mitt hår lagom till skolstarten och så har vi typ inte gjort nåt annat, va inne i stan en stund bara. Men inatt är jag hos Julia så vi ska antagligen gå och träffa några snart, kanske blir ett kvällsdopp i sjön också? Får se, men ville bara uppdatera er lite, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0