FRIDAG

tjatja kompisar! Bloggar inte längre hehe men fick såndär jäkla blogglust nu, idag är det fredag och har väl vart som vanligt, skola och sen har jag mest slappat hemma hela dagen, skulle till gården men ingen vill köra mig och med tanke på att det är -20 grader ute så vill jag verkligen inte gå. Rätt tråkigt dock för drygt att sitta hemma en fredagkväll som jag gör varje kväll resten av veckan. Jaop, men på ett sätt rätt gött också eftersom jag har varit förkyld och haft feber största delen av veckan.
Och skolan idag har faktiskt varit jättechill och ett jäkla bra avslut på veckan, kollade på film på spanskan, på nolabben körde vi bara lite frågesport, på musiken musikquiz så sjungit en hel del, haha, och sen kollade vi film på svenskan. Nu är det bara en och en halv vecka kvar i skolan sen drar det sig mot jul, födelsedag och nyår. Blir riktigt nice! Nu visar det sig att jag drar till gården ändå, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0