bästa veckan,

Hejsan! Förlåt för den grymt dåliga uppdateringen, men har faktiskt bara njutit av den sista veckan i skolan! Måndag&tisdag hade vi vanliga skoldagar, kollade mest på film,städade och så. Igårkväll va jag med Linnea&Sofie, och idag har jag varit i stan, fixat bh,mascara,örhängen till skolavslutningen, sen har jag varit med Linnea&Sofie igen. Imorgon är det klassens dag och vi ska in till alideberg/djurparken,haha. Och fredag morgon är det skolavlsutning! Sen senare på eftermiddan åker jag hem till Linnéa, jag&ett gäng goa brudar ska fira att det är sommarlov med pizza,alkoholfritt vin,och massa mys! Kan inte fatta att jag är ledig i tio veckor, sen ny termin och då börjar jag 7an! Får se om jag bloggar mer ikväll, annars blir det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0