kapten röd

Tjenare! Ligger i mitt rum just nu, bara chillar. Äter äpple,dricker bubbelvatten&kollar vänner, perfekt avslutning på en dag! Tänkte berätta lite om gårdagen eftersom jag inte skrev nåt då, så jo. På morgonen låg jag&Nellie och kolla massa vänneravsnitt, sen gick hon hem ett tag så jag bara fortsätte kolla osv. Sen kom hon och Linnéa hit, gjorde inget särskilt direkt, men sen vid halv10 ungefär åkte vi in till  Kinna för att kolla Kapten Röd live, lyssnar inte på hans musik längre men det va kul att åka dit, träffa folk och stå och sjunga liksom. Men självklart började det ösregna och mitt hår lockade sig, men hade lika trevligt ändå! Så ja, idag har jag varit med Linnéa en stund, annars typ bara städat mitt rum, kollat vänner, ah en riktig slapp söndag  helt enkelt. Imon blir det stan för att kolla på konfirmationspresent till min syster, men vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0