Sommarlov,

Igår hade vi skolavslutning, har fortfarande inte riktigt fattat att vi har sommarlov. Känns grymt konstigt faktiskt. Men tyvärr hann jag inte ta några bilder med min klänning osv. Men kan väl dra på mig den sen och lägga upp en bild! Sen efter skolavslutningen åkte jag och Sandra direkt in till Almåsgymnasiet och såg min fina låtsassyster springa ur skolan, grattis till studenten! Men dum som jag är så tog jag med mig kameran men lät minneskortet sitta kvar i datorn. Sen åkte jag till Linnéa där jag och mina fina firade sommarlovet, hade jättemysigt osv. Sen gick Linnea&Elin för att träffa några, jag,Nellie&Rebecka gick hem till mig, Becka åkte hem och Jesper&Hugo kom hit, vi kolla film, lyssna musik oså. Dom gick hem vid ungefär 00:30. Nu ligger vi i sängen med varsin mini häagen-dazs i handen och så, ska kolla vänner hela dagen. Gött ibland faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0