..

glöm att han kom,
glöm att han fanns,
glöm att duvet att du aldrig blev hans.

Bröst och fett hår,
Killar, svek och feta lår.

Stå ut med kompisar som din rygg vänder,
Stå ut med allt skit som händer.
Ta emot mer och mer smärta,
Bara vänta på att någon ska krossa ens hjärta.

välkommen till tonårtjejena unerbara värld

jag önskar jag hade killen som brydde sig om en,
killen man kan lita på upp till 110%.
killen man kan gå&hålla i handen, killen som säger jag älskar dej.
killen som verkligen visar att jag är hans flickvän inför hans vänner.
den perfekta killen, den som inte är för överdriven.
den som kan säga ''jag älskar dej'' öga mot öga.
killen som inte gör slut på 1 vecka.
killen man verkligen kan lita på att han älskar en & aldrig släpper taget!
killen som ger en jackan om man fryser.

förlåt, är bara väääldigt ledsen och deprimerad just nu

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's ™

Vinn valfri vara från uffessakerochting , ( finns inget max pris , yeah ) DELTA NU / Busenklaregler! http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara-fran-uffesskerochti.html#comment

2012-04-01 @ 12:06:53
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0