jag finner ändå ingen mening att vara här.

Hehe det va rätt drygt att blogga än då, har ju vant mej vid att inte göra det nu typ. Men jaja, får se hur det blir ska iaf fortsätta ett tag.
Har kollat på vänner hela eftermiddagen, eller jo har vart ute med Tyson med feet musik på högsta i öronen - asgött! Sandra&mamma har varit på akuten hela kvällen för min systers knä har vart skadat några veckor och så nu röntga dom det osv, så dom kom hem med donken och just nu kollar vi på bigbrother! Hehe donken går ju bra när jag ändå ska ut och gå/springa imon + träna, kanske hinner åka ner till gymmet om jag inte är i stan för länge!
Jo, btw - tänkte att jag kunde mobilblogga under dagen men min mobil är helt sönder, så ah.


old

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0