jag har glömt dej en vacker dag.

Tjatja. Kom hem för ca 1 timme sen, nu kollar jag lite på topmodel, fast lyssnar typ bara eftersom jag bara fastnar vid datorn hela tiden. Ska snart fixa lite stödordskort till våran redovisning imorgon.
Iaf så hade vi det jättemysigt i stan, satt på café viskan och fikade en stund, snackade massor och sen åkte vi till knalleland och gick runt i lite affärer där, sen handlade vi på city, hämtade min jacka på OK och sen åkte vi hem. Fick med mej lite hem:
ögonfransböjare, ginatricot - 39:-
tresemmé värmesray, city, 80:-
blåa jeans, cubus - 199:-
skinnajcka,H&M online - 399:-
den gör sej inte direkt rättvis på bild, färgen och formen. Både fram&baksidan är sjukt snygg på, men armarna är lite förstora och det ser lite ut som en gubbjacka om jag står helt vanligt, vet inte om jag ska behålla den eller leta efter en annan, har ju verkligen inte hittat någon. AAH ÅNGEST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0