jag har så mycket att ge, och du förstår ingeting.

'' Du kommer aldrig förstå, hur mycket jag älskar dig. Du kommer aldrig förstå, allt jag ger allt för dig. Jag känner mig så himla ensam och tom utan dig. Jag saknar dig så otroligt mycket och vill bara se dig, höra dig och känna din underbara lukt hela tiden. Vi två, kommer från helt olika världar, det skulle aldrig kunan bli du och jag, för vi är så olika. Jag önskar bara att vi kunde stänga in oss i en liten bubbla och skita i allt som händer utanför, för där ute är vi 2 helt olika världar. Om det inte vore för att jag va så himla kär i dig, så skulle jag inte ha den där klumpen i magen jämt. Det du sa häromdan, det va på skoj, men jag blev så jävla lycklig för det. Seriöst, superlycklig. Du är hela min värld, alla mina tankar, och det är du som gör ett äkta léende på mina läppar. Men du har ingen aning om det. Jag förstår igentligen inte själv hur det blev så här, för ett år sen visste jag knappt vem du var, men nu snurrar hela min värld runt dej.''

om en stjärna tändes varje gång jag tänkte på dig, skulle natten varit ljusare än dagen.


jag vill känna äkta kärlek, och jag vill det med dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0