Sofie <3

Tjenatjena, förlåt att jag inte bloggade något igår. Hade verkligen inget sug och gårdagen va så ointressant att jag faktiskt inte hade nåt att skriva om!
Menmen, efter skolan idag så åkte jag in till stan med världens bästa Sofie, först åt vi en cheesburgare sen provade vi MASSA kläder,bhar,bikini och grejer på gina. Fick med mig en skitsnygg bikinitopp och ett par trosor, har dock inte kameran med mig till pappa så bilder kommer på söndag! Sen gick vi till knalleland, cpade runt lite i affärer, va på partaj oså. Sen såg vi min mormor på vägen, så vi sprang som fan efter hennes bil för att kunna åka me henne hem, vi sprang in på city och köpte Fanta stawberry&en loka, satt vid ingången med nappar i munnen och skvätte dricka på varandra medans mormor handlade. Sen va vi på gården en stund och nu är jag hemma. bästa dagen på länge faktiskt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0