djd

Senaste

Låt du hörde: Smoke weed everyday - remix, bästa låten helt klart! http://www.youtube.com/watch?v=b0UeLSMa_gs

Film du såg: what happens in vegas, sett den minst 1000 gånger - bokstavligen! Haha men satte på den när jag skulle sova :)

Mat du åt: macka

Kram: Cristy <3

Puss: tyson ;)

Känslan: ?

Bråk: någon vecka sen.

Resa: Turkiet

Glädje: musiiiik

Längtan: sommarlovet!

Dröm: att jag va en teletabbis(stavning?) och vi va förföljda av en peddo, ahahhaha random!

Personen du träffade: Saaaandra

Person du pratade i telefon med: Sandra

Personen du fick sms av: Emilia tror jag

Gången du var utomhus: halvtimma sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: 2-3 år sen?

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Hamburgare.

Kött eller fisk: kött!

Hund eller katt: Hund! 

Aftonbladet eller Expressen: skitsamma?

McDonalds eller MAX: donken

Vin eller Öl: haha öl ifall jag måste välja!

Charter- eller skidsemester: Charter!

Sverige eller Utlandet: Utlandet, trött på sverige!

Sport eller nyheter: venne

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll, är han snygg så är han!

Sommar eller vinter: Sommar!!!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- smör
- jiuce
- yoghurt
- grönsaker
- ost?

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj och vänner
- Min dator/mobil
- lypsyl
- tuggummi/lekerol

3 saker du inte kan äta?
- sötlakrits
- 99% av skolans mat
- fiskgratäng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0