121115

Hej, igen..? Har ingen aning varför jag skriver ett blogginlägg, det ser ju bara dumt ut om jag skriver nån gång ibland, men funderar faktiskt på att börja igen, dock inte på blogg.se för är sjukt trött på detta eftersom jag bloggar här i flera år, och det är inte ens bra haha. Ja skitsamma, idag är ja hemma från skolan, dels för att jag mådde jättedåligt imorse och dels för att jag skulle till optikern. Va ju där för att jag har huvudvärk BOKSTAVLIGEN 24/7, men det berodde inte på att jag har dålig syn, bara lite. Så det blir att gå till läkaren istället, tänk om jag har en typ hjärntumör..?
 
 Hehe, jag har iallafall bara slappat idag, kollat gamla filmer och nu ska jag dra igenom några avsnitt av Grey's Anatomy,  åh hur kan en serie va så bra?
 
gaaammal på mig och tönteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0